miercuri, 30 octombrie 2019

Am revenit!

Acum ceva vreme, eram un puști mic, de vreo 10 anișori, care și-a făcut și el un blog și punea în principiu ce poze mai făcea el la autobuze și tramvaie. Printre picături, mai apăreau și unele opinii, dar, copil mic fiind, erau de proastă calitate. La un moment dat, copilul de 10 anișori s-a supărat în privință cu ceva legat de blogul său și l-a șters. Și a trecut peste acest episod din viața lui...

Timpul a trecut, și idei de refacere a blogului, de republicare a imaginilor care stau ele la căldurică într-un loc anume au existat, dar n-au fost puse în practică.

Și iată-mă din nou, băiat de 16 ani, cu gândul, cu dorința să refac blogul, dar și însoțit de dictonul urmează-ți pasiunea, decid să refac blogul, unde am să pun imaginile vechi cu autobuze și tramvaie, am să pun unele noi, și am să mai și scriu.

Vă urez o zi bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu